Home | Future Work Skills | Cursus Het Nieuwe Werken | Het Nieuwe Werken: voordelen, nadelen, artikelen en begrippen
Home | Future Work Skills | Cursus Het Nieuwe Werken | Het Nieuwe Werken: voordelen, nadelen, artikelen en begrippen

Wat is Het Nieuwe Werken? Voordelen, nadelen, artikelen en begrippen

Wat is Het Nieuwe Werken? Wat zijn de voor- en nadelen van Het Nieuwe Werken en hoe kun je Het Nieuwe Werken zelf toepassen. Hieronder tref je een overzicht aan van artikelen en begrippen die samenhangen met Het Nieuwe Werken. Een aantal van de onderwerpen zijn voortgekomen uit best practises van de cursus Het Nieuwe Werken.

Resultaatgericht werken en Het Nieuwe Werken

Resultaatgericht werken en Het Nieuwe Werken Resultaatgericht werken is wat ons betreft de belangrijkste pijler binnen Het Nieuwe Werken. Het is belangrijk dat iedere medewerker weet welke resultaten hij of zij individueel en in samenwerking met anderen moet bereiken....

Lees meer

Hoe faciliteert web 3.0 Het Nieuwe Werken?

Wat is web 3.0 en hoe faciliteert web 3.0 Het Nieuwe Werken? De termen web 1.0, web 2.0 en web 3.0 drukken uit hoe het web zich in de loop der tijd heeft ontwikkeld en zich nog steeds ontwikkelt. Web 3.0 is in relatie tot werk een sociaal web waarbij mensen kennis,...

Lees meer

Kanban

Bereik meer met minder moeite Wat is Kanban? Het Kanban systeem helpt je bij het bereiken van je doelen door middel van een visueel ondersteunende methodiek. Op een Kanbancanvas organiseer je al jouw taken. Je organiseert je hele leven, dus werk en privé bij elkaar....

Lees meer

Information overload

Bereik meer met minder moeite Information overload Information overload, ook wel informatiestress of infobesity genoemd, is een vorm van spanning veroorzaakt door teveel informatie. Door de toename in informatiekanalen, vooral door het internet, is de hoeveelheid...

Lees meer

Informatiemanagement

Bereik meer met minder moeite Definitie informatiemanagement Er is een vraag naar informatievoorzieningen vanuit alle processen binnen een organisatie. Informatiemanagement zet informatie en IT zodanig in dat het de doelstellingen en strategie van de organisatie...

Lees meer

Personal Kanban: wat Toyota kan, kan jij ook!

Bereik meer met minder moeite Meer grip op je werk, meer balans in je leven Personal Kanban is een manier om overzicht te houden over jouw doelen en taken die je zowel op je werk als privé hebt. Een eigenschap is dat je ook grip op je tijd krijgt. Het mechanisme van...

Lees meer

Bedenk razendsnel de beste ideeën en innovaties

Bereik meer met minder moeite Informatie vinden en iets nieuws creëren Getalm zal je weinig tegenkomen bij mensen die heel succesvol zijn. In een informatiesamenleving weten zij snel de juiste informatie te vinden en te sampelen tot iets nieuws. Hoe? Met PKM, ook...

Lees meer

Wil je effectiviteit en efficiency combineren met MS Outlook?

Time management met MS Outlook

Gerelateerd

Word innovatiever met persoonlijk kennismanagement

Meer informatie

Leer hoe Het Nieuwe Werken voor jou werkt!

Meer informatie

Word samen productiever door social collaboration

Meer informatie

Geef jezelf leiding met de personal Kanban methode

Meer informatie

Training samenwerken met Kanban en Trello

Meer informatie

Relevante artikelen over innovatief werken

Meer informatie

Share This