Tijdstip toekennen aan taken in Google Workspace

Wij vinden dat je geen tijdstip aan een taak moet koppelen in G Suite. Waarom? Bekijk de video!
Door: Bas Hoorn

Maak onderscheid tussen taken en afspraken

Binnen de Google Calendar kun je aan een taak ook een tijdstip toekennen. Wees hier heel terughoudend mee! Teveel taken in het afspraken-gedeelte van je dagplanning maakt je Agenda onoverzichtelijk. We willen juist – zoals we dat ook uitleggen in onze training – rust in ons hoofd. Gebruik in de agenda het onderscheid tussen taken en tijdsbesteding.

Doorloop alle stappen zodat je tijd kunt winnen met Gmail

  1. De tabbladen van Gmail uitschakelen
  2. Het Gmail leesvenster inschakelen
  3. Prioriteitsinbox: belangrijke e-mail eerst tonen in Gmail
  4. Mappen maken in Gmail met labels
  5. De Gmail inbox ordenen
  6. Sneltoetsen voor Gmail inschakelen
  7. Een lege inbox met Inbox Zero voor Gmail
  8. Regels maken in Gmail met filters
  9. In Gmail een taak maken van een e-mail
  10. Google Tasks gebruiken binnen Gmail
  11. Wel of niet een tijdstip toekennen aan taken in Gmail?

Volg je liever een training?

Je kunt een training Tmemanagement voor jezelf volgen of een offerte aanvragen voor een incompany training of een cursus op maat voor jouw organisatie. Bekijk ons aanbod:

Abonneer je op onze kennisbank

Naam(Vereist)

Meer informatie over: Efficiënt werken | Gmail

Gerelateerde artikelen

Neem contact op