Homepage » Cursus time management » outlook taak met bijlage maken

Outlook taak met bijlage maken

Wanneer je een taak goed voorbereid merk je dat je minder tijd kwijt bent met de uitvoering. Een belangrijk onderdeel in de voorbereiding is het overzichtelijk verzamelen van  informatie die je nodig hebt om je taak uit te kunnen voeren.

Deze informatie kun je koppelen aan je taak. Je kunt een Outlook taak met een of meer bijlagen maken. Er zijn twee soorten bijlagen:

  • Outlook items: dat zijn e-mails, andere taken (met daarin ook weer een of meerdere bijlagen).
  • Bestanden zoals Word documenten, afbeelingen, Excelfiles, PDF’s enzovoort.

Het is handig om taken met bijlagen te maken. Het zorgt ervoor dat je sneller en overichtelijker werkt. Zeker wanneer je pas over enkele weken een taak gaat uitvoeren is het aan te raden om nu al een Outlook taak met bijlage te maken. Het kost namelijk veel meer tijd en moeite om informatie te verzamelen op het moment dat je aan een taak gaat beginnen.

Overzicht over je taken houden

Persoonlijk vind ik de takenlijst niet heel interessant. Alleen wanneer ik op hetzelfde moment werk aan meerdere complexe projecten komt het van pas. Ik wil wel mijn taken over de werkweerk kunnen plannen; Outlook taken wil ik in de agenda zetten. Dat kan vanzelf wanneer ik de juiste instellingen doorvoer.

Ontvang gratis tips & tricks

Haal meer uit je tijd en jezelf met onze gratis tips & tricks

Contactgegevens

Bezoekadres

BCN Utrecht CS
Catharijnesingel 48
3511 GC Utrecht

Secretariaat & klantenservice

T (085) 002 02 02
E klantenservice@timension.nl

Zorgeloos aanmelden

Tot drie weken voor de training mag je kosteloos annuleren. Een vervanger sturen mag altijd. Alle leermiddelen, het arrangement, deelnamecertificaat en benodigde parkeerkaarten zijn in het tarief inbegrepen.

Vragen?

Bel (085) 002 02 02 of vul het formulier in.

BCN Utrecht CS

cursus social collaboration

MELD JE AAN EN ONTVANG TIPS

We gaan zorgvuldig om met jouw privacy

Gelukt!

Share This