Taken in MS Outlook agenda zetten

Meer overzicht met de taken in de Outlook agenda!

Contact

Taken in de MS Outlook agenda zetten

Taken in de Outlook agenda zichtbaar maken kan ik iedereen aanraden omdat plannen een stuk makkelijker wordt. In de cursus time management leren wij cursisten niet voor niets dat alleen al het werken met takenlijsten hen 30% productiever maakt.

Het grote voordeel van taken zichtbaar in de agenda maken is dat plannen een stuk makkelijker wordt. Je hebt veel meer overzicht en grip en je kunt de taken op een neer in de week schuiven en bij de juiste dag onderbrengen.

Pas het vooral toe, je zal merken dat je wanneer je de taken in je Outlook agenda ziet veel makkelijker zal plannen. Je wordt flexibeler en toch krijg je op tijd je taken af. Ben je voornemens MS Outlook te installeren; check dan vooraf de systeemvereisten.

 


Taken in Outlook agenda tonen

1. Selecteer juiste tabblad: beeld

Om de taken in de agenda zichtbaar te maken klik je op het tabblad Beeld

 

 


Taken in Outlook agenda tonen

2. Klik op het juiste icon

Selecteer het icon Takenlijst Vandaag


Taken in Outlook agenda tonen

3. Open de drop down

Selecteer Normaal


Taken in Outlook agenda tonen

4. Et voilà, je Outlook agenda is geoptimaliseerd!

Voortaan zie je onderin het de taken staan als je taken in je takenlijst hebt

 


Taken in Outlook agenda tonen

5. Taken op en neer schuiven

Je kunt de taken met de muis op een neer schuiven in de week

 


training snellezen en mindmappen

Join the future of work

Mis nooit meer de updates van Timension.


Laat je naam en e-mailadres achter en ontvang nieuws, nieuwe inzichten en meteen bruikbare tips.