Tijdstip toekennen aan taken in G Suite

Wij vinden dat je geen tijdstip aan een taak moet koppelen in G Suite. Waarom? Bekijk de video!
Tijdstip toekennen aan taken in G Suite

Maak onderscheid tussen taken en afspraken

Binnen de Google Calendar kun je aan een taak ook een tijdstip toekennen. Wees hier heel terughoudend mee! Teveel taken in het afspraken-gedeelte maakt je Agenda rommelig en onoverzichtelijk. We willen juist – zoals we dat ook uitleggen in de training Timemanagement – rust in ons hoofd. Gebruik in de agenda het onderscheid tussen taken en tijdsbesteding.

Doorloop alle stappen zodat je tijd kunt winnen met Gmail

  1. De tabbladen van Gmail uitschakelen
  2. Het Gmail leesvenster inschakelen
  3. Prioriteitsinbox: belangrijke e-mail eerst tonen in Gmail
  4. Mappen maken in Gmail met labels
  5. De Gmail inbox ordenen
  6. Sneltoetsen voor Gmail inschakelen
  7. Een lege inbox met Inbox Zero voor Gmail
  8. Regels maken in Gmail met filters
  9. In Gmail een taak maken van een e-mail
  10. Google Tasks gebruiken binnen Gmail
  11. Wel of niet een tijdstip toekennen aan taken in Gmail?

Wil je meer uit jezelf en je tijd halen?

Bereik meer met minder moeite

Meld je aan voor de cursus Timemanagement Met Google Workspace.