Maak onderscheid tussen taken en afspraken
Binnen de Google Calendar kun je aan een taak ook een tijdstip toekennen. Wees hier heel terughoudend mee! Teveel taken in het afspraken-gedeelte maakt je Agenda rommelig en onoverzichtelijk. We willen juist – zoals we dat ook uitleggen in de training Timemanagement – rust in ons hoofd. Gebruik in de agenda het onderscheid tussen taken en tijdsbesteding.
Doorloop alle stappen zodat je tijd kunt winnen met Gmail
- De tabbladen van Gmail uitschakelen
- Het Gmail leesvenster inschakelen
- Prioriteitsinbox: belangrijke e-mail eerst tonen in Gmail
- Mappen maken in Gmail met labels
- De Gmail inbox ordenen
- Sneltoetsen voor Gmail inschakelen
- Een lege inbox met Inbox Zero voor Gmail
- Regels maken in Gmail met filters
- In Gmail een taak maken van een e-mail
- Google Tasks gebruiken binnen Gmail
- Wel of niet een tijdstip toekennen aan taken in Gmail?
Wil je meer uit jezelf en je tijd halen?
Bereik meer met minder moeite
Meld je aan voor de cursus Timemanagement Met Google Workspace.